Uppsatsarbete

Har skickat iväg det jag hittills skrivit till min handledare, bara att hoppas på att hon hör av sig snart - bra att få respons på det man skriver =) Även om det är negativt..... Så nu är det bara att fortsätta skriva, kan ju inte bli sittandes i flera dagar bara för att vänta på vad hon har att säga...då får jag ändra i efterhand om det är nåe oklart.

Ska snart bege mig o hämta A, vi ska shoppa idag....Inte favoriten, men han behöver en del så det är ju bara att handla. Han är så snäll så han tjatar sällan om saker, trots att det som nu inte finns några skor att ha på gympan - vilket jag anser är något man behöver ha. Men själv har han bara accepterat situationen att han inga har, inte förrän jag frågade så sa han att han behövde det. Å så är det med det mesta, sällan han säger nåe som behövs....

Var meningen imorse att vi skulle ta en långpromenad, men vädret var inte det bästa. Eller ja det regnade så vi sa att vi tar det en annan dag.

Nu är det bäst att jag gör mig ordning, så jag passar tiden när A slutar....
Ha en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0