Trött

Fixat vovvarnas klor, målat uthusfönstret å städat trappen är vad dagen bestått av - förutom uppsatsarbete. Försöker begränsa mig i omfattningen, men önskade jag hade nån att bolla tankar o idéer med o till o med handledaren har semester nu så på den fronten står det still. Hade hoppats hon hade hört av sig om de frågor jag mailade iväg, men tydligen hann hon inte det....

Nu tänte jag ta lite helgledigt. Imorron kommer barna hit o vi ska jobba med carporten, förutom det uppsatsarbete som jag bör göra så då lär det ingen ledighet bli....

Mys med maken å...ja jag vet inte - fika hos syster om hon orkar å umgås med A - är väl vad kvällen ska bestå av =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0