Söndagkväll

Veckan slut, helgen slut, å jag är slut....
Har inte presterat nåe vettigt på heeela dan =( Var med ut o fixade med takstolar, sen fick R å killarna hållas själva. Jag gick in o pluggade lite. Iallafall så gott det gick....

Har fått upp lite ljusstakar, men vart är julkänslan??? Mycke lättare att fixa o pynta om det åtminstone kändes som julen är på G...men icke sa nicke. Men ska försöka få till lite julkänsla, men tror inte det kommer upp nån gran...vi är ju inte hemma över jul ändå.

Dollar har fått en dusch idag. R fick offra sig å det är egentligen inga fel, för det är faktiskt hans hund. Däremot upptäckte jag att han är mager, så jag ska ta o väga honom. Är väl alla magproblem som sätter sina spår....han har ju aldrig varit tjock. När han kom var han undernärd så vi har fått upp vikten med 9 kg, från 17 kg till 26 vilket jag inte tror han väger numera....

Nu ska jag umgås med R & A så ha en trevlig kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0