Som vanligt igen

Eftersom R började 7 som vanligt, blev morronen som det brukar igen - nästan!! Det blev en skillnad - han har tagit bilen då det inte finns alltför bra med buss efter de arbetstider han har denna vecka....å jag tänkte att före halv tio på dagarna så behöver jag nog ingen bil =)

Sitter här efter att varit en vända till tvättstugan, fixar lite där varje morron som A åker till skolan. Funderar på att ev ta sovmorron imorron eller så går jag upp med R. A ska tydligen sova hos sin pappa inatt då han ska "praktisera" på pappas jobb imorron...det heter ju inte praktik, eller prao, utan karriärspaning. Jaja same shit, different name =)

Ska ta mig en kort vända med vovvarna, men sen tänkte jag att jag o R skulle ta oss en längre promenad när han kommer hem. Om det inte regnar...

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
Lillasyster

Karriärspaning? Vilket fjompigt namn.

2009-11-24 @ 09:04:56
URL: http://r


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0