Slutet...

...på dagen. Bidde ingen promenad, medan jag skrev sist så började solen komma fram för att sen försvinna lika fort o sen har det regnat mest hela tin. Jaja vädret kan man inte påverka så vi gick ingen längre promenad idag - vi hoppas på morrondagen =)

Har städat färdigt sovrummet, men hade hoppats på att hunnit vardagsrummet oxå. Men jag har suttit med uppsatsen mest hela tiden, fick respons av handledaren....så det var ju bara att sätta sig med de idéer hon hade o kolla igenom, å utveckla....eller ja begränsa mera. Håller på att få det alldeles för stort =( Just nu avskyr jag att skriva själv, menmen bara att ta tjuren vid hornen o göra så gott jag kan. Blir det skit av det så får jag väl ta sikte på tillfället efter ordinarie (i slutet på februari) att gå upp med uppsatsen...Å nu har jag varit VÄLDIGT negativ!!!

För övrigt har jag skjutsat syrran till jobbet, bilstrul...å så kan det bli ibland =) Nu var jag väl snäll Jenny...hahahaha =) Det löste sig som tur var, vi skulle ju inte iväg nånstans just då...Sen har vi haft lite barn här som hjälpt till att resa en sektion till carporten, så nu är nästan 2½ vägg klara =) Till helgen är det meningen att takstolar ska upp så det närmar sig slutet =)

Å så har R fixat med golvlist till sovrummet, ville ha det klart till semestern, men hur många gånger tror ni R har ångrat vårt val av 3-delad golvlist med totalhöjd på 27 cm (lite osäker på måttet men däromkring) i ett gammalt, gammalt hus utan nån ordning på vinklarna i hörnen??? Måååånga gånger har han svurit o varit ilsken, å då är ändå R en väldigt lugn person som sällan brusar upp =D

Nu ska jag försöka ta kväller o gå ifrån datorn, för annars vet jag att jag blir sittandes med uppsatsen...å visst behövs det, men behöver oxå lite vila =)


Kommentarer
Jenny

Hm ska försöka lösa "bilproblemet" idag... åter igen TACK för hjälpen

2009-11-19 @ 08:12:30
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0