Plugg, plugg, plugg =(

Nu är det bara tentan som gäller, heeela tiin!! I helgen satt jag till o från, inge ledigt då inte!! Bara igår var det ett oräkneligt antal timmar med hitta info o skriva, först är det svårt att hitta nåe som passar bra...sen blir det för mycke - usch för denna begränsning i sidantal =(

Idag har jag suttit på universitetsbibblan hela förmiddan o ganska nyligen hemkommen. Jag har inte en bok o den är utlånad från bibblan, men det finns ett ex som inte lånas ut...så det vara bara att masa sig in. Ville ta det idag ifall jag behöver komplettera i slutet av skrivningen o sätta mig på bibblan igen. Två frågor är helt klara, fallet är påbörjat en analys....å så har vi då en fråga som jag allra helst vill slippa - den från den engelska boken =( Om jag visste någon svensk motsvarighet så skulle jag ta den, men nu vet jag inte det. Har kollat på en översättningspenna, men det var dyrare än vad jag trodde...

Nu är det bara att fortsätta skriva o söka info....
Ha en bra dag =)


Kommentarer
lillasyster

little miss brainiac kanske kan hjälpa te me engelskan... i annat fall kan jag säkert komma på en fin översättning så du kan få dig ett gott skratt:) ja, du bestämmer, du har ju min mail adress.. lycka te! kram

2009-11-02 @ 15:19:11
URL: http://poopie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0