Oxå ett fredagsnöje!!!

Fast jag tror inte nån håller med mig =) Jag städar - å då menar jag STÄDAR!!! Julstädningen som påbörjats kanske, hahaha!! Tog tag i en garderob som det mest kastats in grejer i ett bra tag, ett vääääldigt bra tag. Ja det är ju en vindsgarderob, å de rymmer MYCKE!!! Så nu är golvet torkat där inne o framför allt, det går att gå in i den utan att man behöver titta vart man sätter fötterna.....

Tänkte fortsätta plocka så länge jag känner för det. Finns ju hur mycke som helst att göra å jag känner att jag behöver en ordentlig paus från uppsatsskrivandet. Hade egentligen tänkt sitta med den, men tänkte att jag behöver göra nåe annat här hemma oxå....den försvinner inte utan kan ta tag i den imorron igen =)

Så när mina systrar är datanördar, så städar jag....tokiga familjen??
Ha en fortsatt trevlig kväll =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0