Överlevt!!

Å då gäller det inte Lexie, för det gick kanon. Hon var en snäll tjej som sov mycke o var glad de stunder hon var vaken =) Hon o R blev riktiga kompisar o låg i sängen o pratade o greja...

Däremot har A gett sig ut på crossen för första gången....hjärtkoll!! Klockade honom å han körde lika fort med denna maskin som han gjorde när han låg på topp med 85:an förra året...Så nu går det undan i svängarna, å i hoppen å ja överallt!! Kommer bli en upplevelse att se honom på "stora" banan med alla de andra som ska åka. Menmen han var nöjd o det är huvudsaken.

Nu har killarna dragit iväg o fixa lite å jag ska göra mat. Är sååå hungrig =)
Sen ska jag försöka plugga lite o till slut bara vara. Kändes inte riktigt som om jag kom igång idag då allt kretsade runt Lexie, men jag vet att jag fixat lite runtomkring...

Ni får ha en trevlig kväll, det ska jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0