Omotiverad

Trött, trött, trött!!! Varför ger det sig inte efter förra veckans sjukdom?! Tycker det här är pest för jag sover bortemot 10-12 timmar per dygn o det brukar inte jag göra....iallafall inte i en vecka i sträck. Trött, javisst...men inte så här...Hoppas innerligt att det ger sig, för det är svårt att hitta studiemotivationen.

Fick dock med mig R till agilitybanan o vi tränade vovvarna. Dollar var ganska fokuserad idag så det gick att få till några vändor med honom, Ronja jättetaggad o hade superfart - hela tiden!! Till o med R sa att jag får ha extra springträning för att hinna med - å Ira kunde iallafall få till tre hopp i rad, sen en tunnel. Det går framåt med fröken =)

Med studierna är det värre. Har hittat en del att läsa o har skrivit ungefär en sida...hur ska jag hinna 30-35 sidor till jul???? Måste ta mig i kragen o få till detta!!! Men motivationen blir inte bättre av att R går hemma o det är sååå mysigt att göra saker med honom =) Men han kanske börjar halvtid nästa vecka, så då är det lättare för mig med att fokusera på studierna.

Nu ska jag ta o läsa lite om kommunikationen mellan döva föräldrar o deras hörande barn....
Ha en trevlig kväll!!!


Kommentarer
Lillasyster

Var glad att du får sova!

2009-11-12 @ 09:36:02
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0