Middag

Efter en besvikelsens dag, särskilt för R då det inte blev nåe med carporten så har vi nu ätit mat på Kinamuren med alla barn. En trevlig stund med allihopa å god mat. Det är Fars dag, förvisso, men huvudorsaken till att vi går ut o äter är för att det imorron är våran bröllopsdag =) Två år sen vi var på Teneriffa o sa ja till varandra i kyrkan på stranden....Helt klart ett minne för livet, å jag älskar min man <3

Att gifta sig efter så många år innebär inte att allt är gullesnutt, men ett sätt att stärka banden...eller ja visa omvärlden att man tänkt leva heeela livet ihop. Jisses jag har snart varit ihop med karln i 12 år, vart tog de vägen?? Känns som det var ganska nyligen vi började leva vid varandras sida....men åren de går. Vi har vår bukett av minnen, bra/trevliga å dåliga/otrevliga, precis som alla andra fast jag tror många skulle bli förvånade hur mycke vi upplevt tillsammans... Å vi kommer fortsätta plocka vår bukett så får vi se hur stor den blir o vad den innehåller till slut =D

Nu ska jag ta o kika på film med maken  =)


Kommentarer
lillasyster

shiiit,.. två år verkligen! oj va tiden går snabbt! men grattis då:)

2009-11-08 @ 23:38:38
URL: http://poopie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0