Måndag

Vår bröllopsdag!! Inte har vi firat idag inte, hade dock trott R skulle komma med nån form av present...romantisk eller ej =) Men dan är ännu inte slut heller...

Vi tog oss en alldeles för lång sovmorron. Förstår inte varför jag är så trött fortfarande efter förra veckans sjukdom. Gick upp med A o åt frukost o kröp sen ner hos maken o somnade om...Så när vi vaknade fick vi ta ut hundarna på promenad först o sen fick R äta frukost. Men skönt var det att sova...

Sen kom syster med sina barn =) Så vi har haft ett pratade kakmonster här....charmtroll. Hon är ju R:s kompis så de kikade på barnprogram i sängen o hämtade ved...Det andra charmtrollet var mest trött idag....så hon visade inte riktigt sin bästa sida för att vara här imorron då jag hastigt blev barnvakt =) De ringde från syrrans jobb o frågade om hon kunde jobba o det förstår väl jag att man inte vill säga nej till, trots att hon jobbar ikväll oxå. Det är ju så att det ger pengar, samt viktigt att hålla sig väl med arbetet för att få bli inringd =)

Nu ska jag sätta mig o plugga....Åh vad det tar emot!! Har ingen inspiration o motivation till det över huvudtaget....men den kommer inte att skriva sig själv, så det är bara att ta tjuren vid hornen o jobba på. Min brist är att komma igång, sen brukar det kunna flyta på....

Ha en bra dag, det ska jag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0