Måndag

Ny vecka, nya möjligheter....
Så min latartid är över, snyft!! Nu är det dax att ta tag i allt ordentligt. Finns ingen tid till att ta det lugnt längre, eller ja egentligen har den väl inte funnits den sista tiden heller men har varit såååå trött efter maginfluensan. Gick upp med A som vanligt, men denna gång påklädd o färdig när det var frukostdax. Den senaste tiden har det varit morronrock som gällt för att krypa ner till R när A gått till skolan.

Fixade i tvättstugan en stund när A gått till bussen, sen var jag faktiskt lat o kröp ner till R en liten stund - måste ju ha lite mys oxå =) Sen var det upp o försöka ta tag i dagen, så vid 10-tiden var vi på agilitybanan där I redan var i full gång - TACK så mycke för förmiddan, I o flocken =D Aningens ofokuserad måste jag ju säga att jag var efter att hundarna krånglat på morronen =( Så första passet med Ronja gick sådär, men sen var det Iras tur o det gick bättre o Dollar gick väldigt bra, så då tog jag en vända till med Ronja då vi höll en helt annan fart än första vändan o hon kunde ta beröm. Först vändan vek hon undan hela tiden o ville inte ha klappar - knasiga hund =)

Nu har jag fixat en del med tvätt, fast borde egentligen hållas med uppsatsen. Har dock mailat min handledare....jo jag skulle ju ringa oxå. Ja jag ska bara in i duschen först, har ju utvecklingssamtal för A senare i eftermiddan. Tror dock att det inte är några problem, har ju fått närvarorapporter regelbundet o har läst lärarutlåtandena. Tycker han blitt en kanonkille, mammas snutt!! Visst har han sina sidor, då han är en billig tonåring men överlag så är han på många sätt bättre än vad jag hade trott för nåt år sen å på många sätt så olik de andra barnen...å visst - de är inte biologiska syskon, men viss påverkan av varann borde de ha då de ändå levt ihop i...öh över 10 år?? Minns inte när vi flyttade ihop men A var ju inte mer än 3-4 år o nu är han 14. Ja nu tappade jag tråden....men hur som helst så ska man ju ha utvecklingssamtal o det kan vara bra för honom att höra hur bra det går, 7:an var ju inte den mest enklaste o bästa perioden i hans liv...

Nu måste jag sätta fart, å så är det nåe äckligt program som R tittar på så jag måset gå härifrån innan jag kräks...
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0