Maginfluensa

Som om det inte räckte med en jävlig tenta, jag skulle drabbas av maginfluensa oxå. Så sen igår har jag varit ganska utslagen, så ja....ett U är vad jag räknar med på tentan - tyvärr!! Har försökt att skriva idag, men motivationen o koncentrationen är inte på topp. Har inte fått behålla nåt sen igår, men nu verkar det ge sig....är bara så ofantligt trött nu då. Haft feber till o från under natten o dagen, ungefär som vanligt då. Undrar om jag alltid haft så att jag får feber när jag har maginfluensa.

Har suttit med den engelska boken idag - tack mor för att du köpte en penna <3!! Inte för att jag känner att jag reder ut frågan, men nu kan jag iallafall inte skylla på att jag inte förstår orden =) Men det tog lite tid att lära sig hur den funkade..

Nu ska jag ta kväller o hoppas på att jag får sova inatt, så får jag ta nya tag med tentan imorron. Hade tänkt sitta tills jag var klar, men känner att en god natts sömn är vad jag behöver...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0