Ledsen

Har hållt på med uppsatsen, sökt o läst mera material. Suttit mest hela dan med det....

Åkte bort en stund på kvällen å när vi kommer hem så har Dollar fått magproblem - igen!!! Hur kul är det när det händer olyckor inne?!?! Så nu får han sitta i sitt hörn, vill inte ha honom springandes överallt o "skvätta". Men det är helt klart ett problem, för frågan är om det är åldern som ställer till nåe eller om han fått nåe sjukdomsproblem i magen, eller om det bara är en väldigt känslig mage på ålderns höst. Jobbigt är det för oss, å det borde vara pest för Dollar-gubben. Så nu går diskussionerna om att söka veterinär om det händer mer gånger, å sen får vi se om vi har nån Dollar kvar. Känns tungt å man blir ledsen....men samtidigt har vi fått haft honom hos oss längre än vad vi trott för vi trodde redan för 2 år sen att det gick mot slutet. Fast han kan ju piggna till, så än har vi inte gett upp.....

Men imorron ska jag få gosa med underbaraste Lexie, hela förmiddan får jag ha henne för mig själv, eller ja halva för sen kommer R hem =) Men jag tror inte hon tycker om honom, för sist vi hälsade på henne så skrek hon varje gång R tog henne, å jag vet - han är den mest livsfarliga, elakaste människan jag vet som äter små barn. Iallafall är det vad små barn verkar tro...inte många små barn tycker om R, inte ens A när han var liten =)

Nu ska jag krypa till sängs med goaste maken <3


Kommentarer
Lillasyster

hihi så fel du hade om lilla snörpan =P åter igen tack för hjälpen>!

2009-11-26 @ 15:45:17
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0