Kväller

En tisdag å vi är barnledig, det är kväll o ja....det kunde vara huuur mysigt som helst, men då R började jobba idag så blir det som vanligt ikväll.

Har suttit med uppsatsen idag, som vanligt. Pratat med en kvinna som skulle hjälpa till, får hoppas det inte blir nåe strul med det oxå - känns som det räcker med en strulande handledare. Vi har även snickrat ihop en takstol till carporten. Det tog ganska precis 1½ timme när det började mörkna, kanske går fortare om det är ljust hela tiden =) Jaja "bara" 5(?) kvar...har för mig att det skulle vara 7 totalt...

Känner mig helt död nu, undrar varför för jag har ju knappt gjort nåe ansträngande på hela dan. Det var inte tungt att snickra, å visst har vi gått en promenad men absolut inte så långt...men jag känner mig inte riktigt på hugget. Det bidde nog nåe av sprutan som mest ligger lite i bakgrunden....

Ne nu är det dax att umgås med maken, vi har suttit med varsin dator mest hela dan =) Familjen datanörd...hahahaha!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0