Kallt å regn

Inte det mysigaste vädret att gå morronpinken med vovvarna i, men de var lika glada för det =) Å nu luktar det blöt hund - härligt (or not!!)

Ja dagen lär väl som vanligt bestå av uppsatsarbete, inte för att jag blir nåe klokare...å vad jag saknar handledning =( Får hoppas hon kommer tillbaka från semestern med massor av energi o tid - sämre kan det iallafall inte bli!! Ska dra ut några artiklar som jag hittade. Det är inte lätt att hitta info i ämnet, så på så sätt är det intressant - att det inte blitt så uppmärksammat - men att läsa engelska artiklar är inte min starka sida.

R är å jobbar, kommer snart då dagarna inte är så långa. Men jag tror han tyckte det var roligt att vara tillbaka, det är ju ändå en stor social bit att jobba - särskilt när man är som R å vill prata med allt å alla =)

Han ska iväg på behandling idag, så nu blir vi absolut fattiga. Den var inte billig, men att gå hemma ger inga pengar heller så det är bara att bita i det sura äpplet å hoppas han blir bra o inte behöver ha ont (o vara sjukskriven).

Snart dax att sätta på lite fika, R kommer vid halv tio.
Sänder en tanke till syster som ska ta bort ännu ett djur idag, kram på dig!!
Ha en bra dag allihopa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0