Inlämnat

Nu är det över med skrivandet o bara att invänta betyget...kan säga att jag var där prick 14.00 då senaste inlämning var. Jaja, jag gjorde så gott jag kunde med två dagars maginfluensa....

Efter att tentan inlämnades har jag bara latat mig...tycker jag gjort mig förtjänt av det. Jo lite ordentlig har jag varit då jag följde med gubben ut o gick med vovvarna, för det har jag inte gjort de senaste dagarna.

R har varit på röntgen idag. Den han var o träffade igår trodde han hade en kotförskjutning?! Han frågade om ingen känt på ryggen på länge eller liknande o R förklarade att han bett om röntgen de senaste åren men bara blivit nekad - svensk sjukvård!!! Han röntgades vid olyckan, eller strax därefter då vi inte mindes riktigt, men det är ju över 10 år sen o tydligen så sparas bara röntgenbilder i 10 år så det var inte säkert det gick o få tag på de gamla bilderna....ännu mer orsak att bli irriterad!!! Å sen är jag inte riktigt frisk så då är jag lätretad. Tur jag inte skulle ringa till nån å klaga....

Nu ska jag försöka få i mig lite fisk...har fått behålla dryck men har inte ätit nåe ännu. A ligger på sitt rum o mår inge vidare - då är det bara R kvar sen då...

Ha en bra kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0