Inget pluggande

Ne just det!! Har inte blitt nåe pluggande på heeela dan. Sov dåligt i natt å mådde skit imorse så det var trögt att komma igång för dagen....Efter några alvedon så bidde det bättre =)

Tog oss en promenad, lika som igår å det är iallafall några kilometer även om det inte är den längsta varianten. Åkte o handlade lite inför byggandet på söndag, samt skor åt mig å hämtade böcker på bibblan. Så nu blir det att läsa på lite mer om ämnet "hörande barn", eller ja det var bara en bok som handlade om det, resten var inför teoridelen...Men jag får skriva å läsa ihelgen istället.....

Vi har tagit beslutet att Ira får stanna i familjen. Pratade med kenneln idag, så papper ska skrivas. Är lite dålig om vad som står i papperena för fodervärd, men vet att hon skrivs över på oss sen när hon fått de valpar som kenneln vill ha...Inte helt lätt att ta över en 2-åring, men med den kunskapen vi fick med Dollar så blir nog inget värre. Han är ju fortfarande inte som vi önskar trots att han bott här i 6 år nu, men han har blitt bättre =) En egen, envis pudel är inte det lättaste att forma...hahaha!!

Nu ska jag titta igenom det paket med jultidningar som A har varit o hämtat på affären. Så nu blir jag fattig....ne lite till mig, lite till R, nåe till A å sen lite julklappar =) Tror det är sista året han säljer o det var varit en bra inkomstkälla för honom....

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0