Huvudvärk!

Känner absolut av mitt huvud idag =( När A gick till bussen tog jag tablett o kröp ner i sängen, med förhoppning att somna o vakna pigg o alert....men icke då!! Det onda verkar ha bosatt sig i huvudet idag...

Har dock tagit en promenad med maken, inte den längsta men vi har rört på oss i en del av elljusspåret =) Nu är vi mest lata, borde hållas med uppsatsen, men idag tar det emot mer än vanligt - har kört fast o vet inte riktigt hur jag ska komma vidare. Å så har min handleare semester nästa vecka så nu börjar det kännas trögt att få till det i tid. Skulle behöva vara färdig 18 december för att gå upp med den ordinarie tillfälle - å ha det lugnt när vi är i Spanien.

Veckohandling ska ske idag. Tror R tycke det är pest att vara sjukskriven när det är dax att handla för han är inte så förtjust i att gå i affär, men det bryr jag mig inte om...han äter minst lika mycke av maten som jag =)
Ne nu är det dax att växla om till uppsatsen på dataskärmen,
Ha en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0