Husarbete

Startade inte riktigt lika tidigt som igår, men har däremot hållt på heeela dan. Så nu är nästan två väggar klara på carporten o uthusgaveln har fått sig en vända med färg. Behöver dock måla en gång till så jag hoppas att vädret är bra en dag till. Idag har det varit kanonväder med runt 8 grader....skillnad mot igår när vi fick jobba ute i duggregn o kulet =(

Har suttit  en stund med uppsatsen, men har dock inte fått tag på den som kunde hjälpa mig lite...jaja tar tag i det imorron igen. Å så talar jag in ett meddelande om jag inte får svar, så kan ju hon ringa upp...nu har jag struntat i det. Ska ta ett seriöst tag i detta med skrivandet nästa vecka....

Nu är jag bara trött o ska bara ta det lugnt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0