Fixa å greja

Åkte före halv nio å kom hem efter ett par timmar å då var det bara att fortsätta greja. Ringt till folk, fixat med papper, men det allra sämsta är kvar - räkningarna!! Ska ta tag i dem ikväll...eller imorron...eller ja det är ju den sista på måndag =(

A fick sluta klockan 2 så han var så glad så. Å godis fick han som "lön", passar en gottegris =) Bra beröm fick han, eller den ansvarige sa det till mig, vad hon sagt till A vet jag inte, men han skötte sig bra, uppförde sig o var noggrann....ja inget av det förvånar mig för det är ju han i ett nötskal, när han vill =)

Nu har han fixat o gejat här hemma....han har inte gjort sina sysslor som han ska så då blev det "straffarbete", men det var inte så jobbiga saker - hämta ved samt ta ut tjejerna på en sväng... Nu tror jag han sitter vid datorn å drömmer...

Jag ska ta gammelgubben o gå en sväng, vi gamlingar får ta en egen promenad i lugnt tempo =) R ligger å vilar, han har ingen bra dag. Det ska bli värre innan det blir bättre, å bättre hoppas jag det blir snart.....


Kommentarer
Lillasyster

Hihi han kanske blev utsliten av o vara lekfarbror =P

2009-11-27 @ 20:01:06
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0