?

Idag har jag inte berikats med det bästa måendet. Känner mitt huvud - ORDENTIGT!!! Hade lika gärna kunnat åka upp till systra å tagit lite alkoholhaltiga drycker, för jag hade nog inte mått sämre av det. Somnade jättesent, sov dåligt under natten samt vaknade tidigt är nog orsaken till huvudvärken, men jag känner mig inge trött....

Att sitta vid datorn vet jag inte om det är det bästa egentligen, men kollade igenom mina mail, samt läst lite bloggar å på FB =) Nu tror jag att jag håller mig ifrån datorn å försöker få upp ljusstakar samt sova en sväng. Ska bort senare i eftermiddag å vill piggna till, annars funkar det inte =( Tråkigt när man väl bestämt nåe annat, för det har vi ju knappt gjort sen R blev sjukskriven....

Himlen är lite blå, så jag hoppas på sol, det brukar pigga upp =)


Kommentarer
Lillasyster

Ja det var fisigt av er o inte titta förbi!

2009-11-28 @ 20:06:00
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0