Bloggtid

Tycker inte jag har tiden att blogga, å heller ingenting att berätta. Att bara skriva nån rad är inte riktigt min grej. Det är inge roligt att skriva samma sak hela tin heller....

Igår tog jag o R en långpromenad på förmiddan o på eftermiddan pluggade jag. Vi var även en vända till bibblan för att hämta några böcker =) Å när vi ändå var till stan så fixade vi nåe till carportsbygget...en såg kanske?? Ja det var inte jag som valde o bestämde...men det kanske ni förstår, hahaha!

Idag har vi byggt med carporten å alla barn har varit här, eller ja en fick åka hem ganska snabbt igen. Väggarna är i färdiga sektioner - tungt, tungt!!! Så vi tog den allra största väggsektionen först, sen blir de andra bara lättare. Fi attans att vi fick slita. R kan ju inget göra för sin rygg så han fick mest dirigera oss =) Sen var vi 6 stycken som höll på o släpade å ändå var det jättetungt....Men nu har vi nästan fixat en sida, två kvar =) Skulle tydligen greja imorron med...var inte riktigt så vi sa då vi hade planer på crossåkande då...menmen R planerar ju som en kratta o tänker inte på vad han tidigare sagt.

Nu skulle jag behöva sätta mig o plugga, fast jag hade tänkt att ta helgledigt. Ska ringa ett samtal o se om jag kan få lite hjälp =D Håller på att skriva lite om dövvärlden...å visst vet jag en del, MEN i uppsatsen måste ju allt vara förankrat i litteratur - tråkigt!!

Ha en trevlig lördag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0