Ännu en dag

Så var denna dag snart slut....å till o med veckan är snart slut, imorron är det redan fredag o helgen kommer =) Undrar vart tiden tar vägen?!

Agerat chaufför idag till R. Han skulle hämta ett nytt sjukintyg som i sin tur skulle lämnas på FK samt hans arbete....sen tyckte jag att vi gjort oss förtjänta av att ta en fika på Sveas, inget som inträffar ofta. Vi veckohandlade på en gång =) Å detta tog heeela dan....inge bra!!

Nu fixar vi mat, jag har satt mig o pluggat lite så R är snäll o gör det mesta. MEN han frågar ju hela tiden så studieron är inte den bästa. Dock har han lovat att försöka vara social med vänner nästa vecka för att ge mig tillfällen att plugga ifred, gulleplutten <3 Han är omtänksam han, å frågar i stort sett varje dag om jag hunnit nånstans =) Kan känna att han förväntar sig mirakel, men han bryr sig iallafall om hur det går =D

Annars springer mest tiden iväg o jag hinner inte på långa vägar det jag tänkt för dagen. Har dock blitt lite lat o gått o lagt mig hos R när A åkt till skolan, men från o  med nästa vecka är det slut med det o jag ska sätta fart på morronen som jag brukar. R väntar på röntgenplåtarna, hoppas de kommer snart o att de inte säger allt för mycke dåligt.... R ska vara hemma nästa vecka, men sen är det prat om att han ska jobba halvtid ett tag, beroende på vad röntgen säger....

Nu ska jag fortsätta plugga....
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0