Allt på en gång!!

Tiden att blogga har inte funnits idag!

För det första: Så har jag jobbat ikväll. Inte på det roligaste stället, men ack så skönt det var. Kände när jag kom dit vad jag saknat det...mer än vad jag känt när jag är i min vardag. Saknar folket, brukarna....Men jag har ju fått en dag så det kändes kanon =)

För det andra: Har R varit o fått besked om sin rygg. Å ja, jag vet inte vad jag ska säga. Tycker synd om honom hur läget är, trots att det var bättre än vad de först misstänkte. Tänk om han fått denna röntgen när han först bad om det, när han själv sa att det var nåe som var fel... Nu är det bara att hoppas att det blir ordning på det hela, bra kan han ju aldrig bli. Vet inte vad jag ska säga - lider med min make =( Han ska börja jobba igen iallafall, 2 timmar om dan denna vecka för att förhoppningsvis klara halvtid från nästa vecka på obestämd tid....

För det tredje: Är jag sååå besviken på min handledare. Den allra första kontakten vi hade var jag så glad. Det kändes bra o positivt. Men sen har det vara blitt värre....Har rätt till 16 timmar handledning o har hittills bara fått 1½ timme, om jag räknar högt så är det 2 timmar =( Är det inte sjukdom så är det semester....Hur i hela f*n ska jag ha en chans att bli färdig i tid??? Visst har det gått trögt, men jag har bitit ihop o lagt det mesta på mig själv, men om jag mailar frågor till min handledare så hoppas jag ju oxå på svar - tidigare än nån vecka efter...Menmen inget jag kan göra åt...

Nu har jag kläckt ur mig dagens händelser. Inte så mycke positivt, men så är det iallafall. Nu ska jag ta o krypa till sängs, imorron är en ny dag o till o med R ska ju upp då han ska jobba mellan 7-9 =)
Go natt!!


Kommentarer
Lillasyster

Va fasen om man får jobba 2 timmar om dan hade jag då inte tagit 7-9. Kanske 11-13...så man slipper gå upp =P

2009-11-24 @ 08:58:21
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0