Ytterligare en oplanerad dag

Sista dan denna vecka...sen kommer det nya tag - hahaha. Imorron är det opponering o känner inte alls för det, men det blir nog bra när man väl sitter där. Får se vad som blir sagt om både vårt o de andras arbeten, alltid intressant för det kan ju hända att man lär sig nåt =)

Har inte en enda plan för denna dag heller, ganska skönt måste jag säga. Inget av det jag tänkte göra igår blev gjort. Jag hamnade framför datorn o letade blommors betydelse för min framtida tatuering. Hittade många bra sidor o det tog flera timmar...Men inget av det jag tänkt göra igår görs av sig själv så det finns kvar idag - bara att sätta fart. Har även idag bara ett barn hemma, den andre åkte till flickvännen igårkväll....ja se den kärleken =)

Tänkte göra nån kaka sen tvättstugan lite, men har inga jätteplaner för dagen - tar den som det kommer. Den kommer ta slut denna dag den med...Ska försöka planera lite mat för vår kommande Sälen-resa nästa helg, måste handla under veckan. Där uppe är maten himla dyr så vi har faktiskt alltid haft med oss mat dit...Blir roligt att åka, men jag har ju tappat bort kondisen o glömt vart jag tappade den - så det blir nog en fiiiin träningsvärk jag kommer få efter flera dagar i backen. Fast det kanske är starten på mitt nya liv? Motion alltså..

Nu ska jag vara aktiv, mer än igår...
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0