Vila

Inte min dag idag...helt död! När R åkte till jobbet vaknade jag med ett ryck o insåg att tid att morna sig inte fanns, bara att hoppa upp på en gång. Jaja så kan det vara vissa dar...Men ska faktiskt lägga mig en stund sen så jag orkar vara pigg på min praktikplats ikväll - för dit ska jag idag.

Kissat vovvarna o så fick de springa av sig lite. Jag känner mig lite lagom stel i benen efter promenaden igår, men det är bara att ligga i. Tänkte att nu är ju Ronja så stor så jag kan inte skylla på henne längre för att jag varken går långpromenaderna eller springer numera, fast å andra sidan så är inte vädret det bästa heller....men senare i vår - ja då kanske vi till o med ska prova cykla med henne, det kan ju bli en upplevelse =)

Hade en seg kille med att mota upp i morse...Å han som vill lana i helgen! Fast det var tur att han inte åkte förra helgen o lanade då han var lite hängig, för han har piggnat till nu utan att blivit riktigt sjuk =)

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0