Vardag

Trots att detta är en klämdag är det skolarbete som gäller, å till o med en resa till skolan då vi ska gruppa. Känner inte för det, men vi måste ju bli färdiga...å egentligen handlar det mest om att jag blivit bekväm av att gå upp när jag vill - å mindre om lusten!

Har en terroriserande Ronja här när jag skriver...vet inte vad hon vill, men närgången är hon iallafall. Försökte få A i säng tidigare inatt då det är dax att få ordning på vad som är natt o dag...svårt med skolan annars. Tror han skötte sig, men svårt att kolla....

Är kallt idag med, så kylan verkar hålla i sig.....Lagt in en bild från gårdagens utflykt på isen =)
Ha en bra dag tills vi ses igen!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0