Toan på G

ÄNTLIGEN!!! Ja merdelen av den låångdragna tiden av arbetet på toan är mitt fel - det vet jag..men tycker på sitt vis att det inte bara är mitt fel ändå. För jag målade klart allt enligt de instruktioner jag fick...sen fick jag göra om det två gånger - först då snickaren primade (stavning?) utan maskering o sen för att R fick för sig att byta tröskel o sågade upp dörrkarmen nertill.... Nu är det iallafall klart o jag är färdig med målningen =) Just nu har vi hjälp med att foga...blir bra hoppas jag. Kommer att kännas konstigt att ha en toa sen igen...lite grejer till som ska inhandlas till toan - en toastol, blandare till dusch o handfat samt glasblock till duschhörnan....resten har vi redan köpt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0