Tidig morgon

Det här är jag inte van vid - gå upp klockan 6!! Men det kommer att bli en vana, det är jag helt säker på. Ska jag göra praktik kommer jag säkert att börja vid 8 på morron o ska jag hinna med mig själv o vovvarna så kommer det att bli tidiga mornar...fast å andra sidan så brukar jag ju gå upp med A, fast jag kanske inte stressar mig att bli färdig så snabbt...

Frukost är på G men A har ännu inte kommit upp från sitt rum. Han är duschad o säkert nervös inför "första dan"...det är ju trots allt flera veckor sen han gick i skolan. Bara att utgå från hur man själv var första dan efter lov =)

Har en artikel att gå igenom...vet inte hur lång tid det tar. Det ska sammanfattas o hitta bra o "dåliga" saker. Ibland är det enkelt att hitta saker att opponera på, men ibland...ja då går det bara inte. Får se vad dagen tycker...har inte läst artikeln ännu, bara dragit ut den från nätet. En bra uppfinning det där nätet - sparar tid när man går iskolan...å även annars oxå i o för sig. Lätt att hämta saker o hålla sig informerad....

Frukost till en början...
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0