Stänger ner

Bara att inse att jag nu ska stänga ner datorn. Behöver klura ut hur jag får över det jag har i videokameran till datorn först...enkelt säger ni - LÄS INSTRUKTIONERNA!!! Men se där har ni fel...för när jag följer instruktionerna så säger datorn att basenheten (namn?) jag har inte hör ihop med videokameran...så det är INTE enkelt. Å jag som har filmat ett helt år nu utan att få över något till datorn. Är rädd att den snart är full o jag vill ha med den till Sälen. Filmade förra året i backen oxå o det är roligt att ha..

Ja lite att klura med mitt i allt det andra...å så kom jag på att kameran kanske behöver tömmas? Ja en koll på det med då... Annars känns det som jag har koll på det mesta, måste dock åka iväg en sväng nu - skulle egentligen vilja vara hemma hela dan o plocka o packa...

Ha det så trevligt allihopa över helgen för det ska vi ha. Förhoppningsvis inga brutna armar eller ben o inget läkarbesök - det har vi ju gjort tidigare =) Tar inte med datorn då jag inget mobilt bredaband har o kommer heller inte att prioritera att säka upp något Internet under resan om det inte blir något med vår artikel.
Ha det tills vi ses igen!!!


Kommentarer
lillasyster

med oss två som föräldrar är ett "det" det bästa vi kan hoppas på haha

2009-01-14 @ 12:10:57
URL: http://rebblan.blogg.se/
Anonym

Instruktioner är väl överflödiga eller? ;-)



Jag läser dom baklänges ha a

2009-01-15 @ 21:01:14
hontass

Men Åhhhh fick inte med namn och läng i min kommentar men nu vet du att det va jag ;-)

2009-01-15 @ 21:02:31
URL: http://hontass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0