Snö...

Nu har vi haft minusgrader i över en vecka o jag sa senast igår att det är synd att det inte varit snö oxå...för alla som gillar det - särskilt småbarn! Å när jag vaknar nu på morgonen så snöar det...jaja får väl hoppas att det kalla vädret håller i sig för snöfantasterna då =)

Här har vi fortfarande lan...två av killarna kom upp o åt frukost med oss - de har ännu inte lagt sig!! Men de har haft roligt o denna gång har de inte varit så många i taget, tre tror jag...en stund igårkväll var de fyra. Förstår inte det roliga, men om min svåger kan sitta som är 24 år så...ja man måste nog vara en datanöd för att förstå =)
Lider med dig lillasyster....

Maken är iväg o kollar med nån motor...blir inte klok på honom!! Men jag visste ju vad jag blev ihop med så det är bara att gilla läget! Fast ibland undrar jag vad som rör sig i hans huvudet.

Torsdagen gick R av sin jour o han hade bestämt tidigare under veckan att DÅ skulle han ta en öl...prick klockan 16.00. Nu blev det inte så men vi hade våra ex här på kvällen o hade en trevlig stund tillsammmans - å vi åt pizza på årets stora pizzadag. Visste jag dock inte att det var det den dagen förrän jag läste tidningen efter att vi betämt pizza som mat. Ja där ser man...=)

Fick besök av ett par igårkväll som vi inte träffat sen i somras. Det var trevligt, men jag satt med artiklen o skrev så jag fick spara ner det snabbt o skicka till en annan i gruppen då hon oxå satt...blev inte riktigt som jag tänkt - men det var trevligt!!

Nu är det vovvarna som vill kissas (å de är ganska bra nu i magen), sen har jag inga planer för hela dan. Tror heller inte heller att maken har några - det är faktiskt skönt att bara vara =)

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
lillasyster

JAG MÅSTE HA ÖRONPROPPAR

2009-01-03 @ 22:32:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0