Snart helg..

Har varit o handlat...välbehövligt!! Inte så roligt, men då jag sällan springer o småhandlar så behövs veckohandlingen... Nu ska varorna packas upp o in i skåpen = ännu mera tråkigt!! Men när det är färdigt ska jag bara ha helg =)

Vi har suttit o pratat ihop oss i vår grupp på förmiddan...inte så mycket att kommentera tyckte vi. Pratade med den gruppen som ska opponera på oss o de hade suttit hela dan igår o en stund idag för att det var så mycket att gå igenom...ja det blir intressant att se vad alla våra fel är... Däremot har jag klarat min tenta som vi lämnade in innan jul - såååå SKÖNT!!! Ett problem mindre...tråkigt dock att det bara saknades några poäng för att bli VG men vad gör det - huvudsaken det är ett G! Kommit fram till att det är såååå mycket svårare att få VG på univeristetet jämfört med höga betyg på komvux. Läste ett antal kurser (mååånga) på komvux o majoriteten är MVG, några VG o ett G tror jag det var...på denna utbildning har jag bara fått ett VG resten G. Men bättre att vara praktisk än teoretisk, särskilt när jag i slutänden ska jobba med människor =)

Solen skiner från en klarblå himmel o det är underbart ute...minusgraderna har släppt vårt land (för tillfället iallafall). Är sugen på en långpromenad, men har en del att göra o sen ska jag ha ett tråkigt samtal/besök så det är ingen idé att bege sig ut nu - får hoppas på bra väder i helgen så jag kan släpa med mig maken ut =)

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0