Sälen

Jaha nu har vi kommit hem, det mesta uppackat bara en massa tvätt att fixa. Första dan körde A omkull, vilket resulterade i att jackan gick sönder...sen funkade den dan. Lagom stel o så efter en dag i backen blir man ju - inte så konstigt då jag inte åkt sen förra året (v 4) då vi var till Sälen förra gången. Dag två kraschade maken - REJÄLT!!! Fast det räckte med en skoterfärd o lite omplåstring....sen var han lagom blåslagen o öm men han åkte lite ändå.

På kvällarna har vi bastat eller badat badtunna ute....sååå skönt!! Fast det har varit kallt, torsdan hade vi ungefär 15 minus vid stugan men på toppen av backen var det 32 minus, för att på fredan vara 42 minus på toppen. Igår vågade jag inte ens kolla, men var bara upp en gång till toppen då det var alldeles för isigt för att vara roligt att åka.

Det har varit mysigt, men jag tror att jag ska börja driva helpension för det tråkiga är när man måste härja med fyra "barn" som bara vill lata sig - vilket jag oxå allra helst skulle vilja göra!! Menmen, inga bråk på nån (vad jag vet).

Fast haft en resa utan att ta vare sig kort eller filmat, måste vara första gången. Vile inte filma i backen då det var sååå kallt!!
Nu ska jag fixa, praktik imorron!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0