Opponentskap

Jaha då var det den dagen!! Inget jag sett fram emot - men tyvärr oundvikligt... Nu ska jag göra mig iordning o åka till skolan så får vi se hur lång dagen blir. Vårt arbete startar...klockan 9 får vi "domen", för att sen 12.30 (har jag för mig) opponera själva på den andra gruppens arbete. Vi måste även sitta med på minst en annan opponering så det blir väl den mellan våra två tillfällen, sen får vi se...Är det mycket att göra om - ja då blir väl dagen lång :S

Men det ska bli såååå skönt när det är klart...bara nästa arbete att hugga in på - praktiken! Hade önskat att det vore lite mera klart, men måste nog ta det ställe där jag minst ville vara på för det andra ville bara ha mig där i 10 veckor o då måste jag ju hitta nåt annat i 10 veckor o det har jag inte gjort. Det här stället som det antagligen blir vill ha mig i 20 veckor i sträck....att man inte kan få bli nöjd!

Ja jag har min skitdag så tänk på mig...
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
Hontass

Ja men när denna dag är över så är det ju gjort i alla fall :-)

Hoppas du får en bra dag trots allt.

2009-01-12 @ 08:24:13
URL: http://hontass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0