Onsdagmorgon

Ytterligare en dag hemma...Känns lite tråkigt att göra så lite tid på praktikplatsen denna vecka, men blev så då min handledare har semester. Gör min tid totalt sett iallafall...

Har inte sååå kaotiskt mycket att göra idag. Gårdagen var det fullt upp nästan hela tiden...Kändes skönt när kvällen kom o jag satte mig vid tvn, å så kändes det skönt att fått så mycket gjort. Men visst finns det en hel del att göra idag oxå...

Har en (nästan) ständigt pipande Dollar så han går mig på nerverna. Alltid synd om honom på nåt vis...Måste ha att göra med hans liv innan han kom till oss då han alltid varit sån hos oss. Fast kanske inte pipig hela tiden då, men ofta...Nu verkar det vara vattnet - han har kommit in i en period (igen) då vattenskålen ska var tom, han ska dricka upp allt vatten så fort han får det o när det inget finns där i så piper han....Bläää just nu!!!!

Planer för dagen har jag inga o det känns skönt.
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
lillasyster

haha vi kan byta hund ett tag så får du stå ut med gnäll gnyende skällande o allmänt ylande från tamefan ingenstans =P

2009-01-28 @ 10:26:31
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0