Njuter

Jag njuter av att vara ledig, å det känns skönt att fått lite distans till praktikplatsen o smälta alla intryck. Så jag kan ju till o med känna att det ska blir roligt att gå dit imorron. Så det är skönt att det har ändrats, kändes väldigt tungt i måndags...

Maken ska hållas på toan idag o foga, hoppas det blir färdigt snart. Fast å andra sidan är det lite snålt med pengar till det som är kvar, toastol o till duschhörnan... Menmen det löser sig, lite lön på detta hjälper till. Själv ska jag hållas med min studieplan, det är inte enkelt att komma på vad man vill lära sig o framför allt detta med en tidsplan, men det löser sig o om inte annat så fåt jag ta hjälp av handledaren.... Ja den stackarn har stressat denna vecka så jag med fick ont i magen, är glad att det inte var jag som hade ansvaret - måste vara jobbigt att ha massor att göra, vara själv på arbetsplatsen o sen ha en praktikant i hasorna....men hon hade sååånt tålamod!!

Jag o A packade undan julen igår. Det var inställt på ett annat rum (bra med stort hus) men inte nedpackat då jag ville gå igenom allting för att rensa ut sånt vi inte vill ha... Har ju haft hela julhelgen på mig att fixa det =)

Nu har vi två blöta vovvar här inne - å det luktar så illa!!!! Men inget att var förvånad över då det mest är mulet o regnrusk ute....var är vintern??

Nu ska vi ta lite kaffe,
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0