Något händer...

Gav upp med den stilmall jag provade o tog den jag hade fast i original - å tänk att nu ändrades det!! Ja det kanske finns hopp för mig oxå =)

Hela dan har bestått av praktik, vilket hela dan i morron oxå ska göra...pust!! Kommer vara helt död när helgen kommer, menmen så är det.... Blir säkert en vana att ha så långa dagar.

Städning står på tapeten idag, mindre roligt men sådant som måste göras... Maken ska fixå bilen i helgen - det går före allt annat då det snart är körförbud på den. Vilken tur att jag har en bilmekaniker till man så jag har en välservad bil =P....skomakarens barn ni vet...

Annars hinner inget roligt hända, eller jo visst händer det mycket - men det skyddas av sekretessen!! Så tyvärr folks så har jag inte så mycket att berätta för er andra.....

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0