Mulet

Inte känner jag för att gå upp när vädret ute är mulet o kulet, samt att jag sovit dåligt på grund av magknip. Ingen annan som blivit dålig så jag vet inte vad det var, men ont i magen har jag haft hela natten. Usch!!!

Varit ute med vovvarna o skulle egentligen behövt gå så de fick springa av sig, men kände inte för det. "Jobbar" kväll idag, lite tråkigt för det blir ingen familjetid men så är det när man går på schema.

Syster ska på ultraljud idag så sen får vi se om det är en eller två i magen, o vilket kön det är =) Ja det blir ju spännande! Riktig bebismage har det blivit nu o större ska det bli....

Annars har det varit "lugnt". Vi sa igår när vi åt mat att sån här fart skulle vi ha oftare som vi haft i helgen, R skruvade bil hela lördan för att få klart så jag kan besikta i veckan o igår höll han på inne på toan. Själv har jag inte riktigt haft den farten han haft, men har bland annat fixat alla julsaker, massor av tvätt o bakat. Sen gör jag mycket småsaker som dammsugar, borstar hundarna...ja sånt som maken inte gör så ofta (fast han diskar å andra sidan - vilket jag inte gör!!).



Jag undrar hur det kommer sig att Ronja oftast sitter framför Dollar....Annars brukar hon kunna ligga framför Dollar o han håller om henne....

Ne nu ska jag försöka få lite uträttat innan det är dax att bege sig.
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
Hontass

Jag ska vara på social psykiatrin här i hallsberg på nytorgsgatan. Det blir nog intressant.



Åh så fin hon är Ronja.

Nu är det bara en vecka kvar tills lilla valpen kommer hem! ;-)

2009-01-26 @ 10:13:57
URL: http://hontass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0