Mobiltelefoner!!

Eller åtminstone min! Ja nu har vi suttit, eller rättare sagt mitt ex K har suttit (å gråtit över min mobil), i en timme o inte har vi fått det att funka iallafall. Han kan Ericsson å jag har ju Nokia (givetvis, allt för att vara besvärlig) så inte blev han klok över vad som skulle göras...ändrat o grejat har han gjort, men inte verkar det ha hjälp helt. Nu kan jag skicka MMS, men inte ta emot - vore ju bra om det funkade åt bägge hållen!! Det är ju snällt att försöka hjälpa till så det är jag VÄLDIGT tacksam för =)

Å medan jag suttit här o skrivit så har jag fått ett MMS, ja det gick inte snabbt men kanske funkar nu?? Vi skickade MMS mellan varandra, jag o K, o mitt kom fram mycket snabbare till honom än tvärtom. Ja nu hoppas jag innerligt att det funkar - blir galen på detta krångel!!!

Tvättstugan, ved, vovvarnas ompyssling o städning gäller i eftermiddag. Samt har jag tänkt ge mig på att göra en stek...intressant! Familjen kanske gråter när det är matdax...

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0