Maginfluensa?!

Tänk vad snabbt saker o ting kan ändras. Innan jag var färdig med bullarna stod jag inför det att maginfluensa slagit till...bara så där. Vilken tur att jag har en underbar make som hjälpte till... Så nu mår jag inte så bra, men bättre om jag är helt stilla. Möte på klubben men maken fick åka dit själv, dels orkar jag inte dels så vill jag inte smitta ner de andra.

Bullar blev det massor av, så det känns skönt för då slipper jag baka på ett tag. Har inte smakat på dem, men de andra sa att de var goda o jag får hoppas på det. Skulle behöva baka en hel del mera så får hoppas att den lusten infinner sig oftare....=)



Kommentarer
jenny

jag är gravid, vad har han o skylla på MOHAHAHA =p

2009-01-25 @ 18:40:57
URL: http://rebblan.blogg.se/
lillasyster

föresten är det diarré smittade bullar vill jag inte ha fika hos dig

2009-01-25 @ 18:45:43
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0