Ledig dag

Blir inte så mycket skrivet här å framför allt inte om så mycket. Hinner inte hända så mycket när jag är borta så mycket tid...

Hade en bra dag på praktikplatsen, personalgruppen verkar vara väldigt bra så det känns skönt. Läste på lite om hygienansvar i olika situationer samt lite om ADHD o autism....inte för att begreppen är något nytt men är alltid bra att läsa in sig på det....

Ska åka iväg o besikta bilen alldeles strax, undra hur det kommer gå...antingen mera jobb för maken eller så kan han slappna av ett år till =)

Å så det här med att bli moster, vilket tydligen blev till en tjej. Har haft så roligt med att retas med min syster att det är tvillingar, men precis innan jag fick reda på hur det var sa jag att det var bara en o en tjej...men det har varit roligt att retas med lillasyster - varför har man annars privilegiet att vara storasyster?? Måste vara för att få retas....

Ne nu är det dax att dra till besiktiningen om jag ska hinna, blääää!!!
Ha det tills vi hörs igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0