Kväller...

Å inte har jag varit så aktiv som jag tänkt, men lite har blivit uträttat o nu lääängtar jag bara efter att få sova. Maten är inte färdig ännu...så jag kan inte skvallra hur det smakade - men duger det inte till familjen kan de göra sin egen mat!!

Fick ytterligare ett MMS senare, som mitt ex oxå hade skickat...inte snabbt men det kom fram iallafall =)

Imorron är det kvällsarbete som gäller på min praktikplats, då ska jag se lite av en annan verksamhet - intressant! Maken säger att jag ska göra det så positivt jag kan med praktikplatsen...det blir låååånga 20 veckor annars - å tyvärr har han rätt!! Så nya tag i morron o det kanske känns bättre nästa vecka.

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0