Kallt

Har glömt känslan av vedeldning, med kylan på morron. Inte för att vi eldar med ved, utan har bergsvärme, men då maken fogade på toan igår så fick fönstret stå öppet lite...i denna blåst! Så nu måste jag hämta ved för det är bara 17 grader här inne...å kalla golv. Blir bra med värmen från kaminen sen...nångång.

Sovit jättedåligt i natt så skulle vilja gå o lägga mig igen...men behöver skriva nota o handla inför resan i morron så jag kan tillbringa morrondan med att vara hysterisk över allt som ska med =)

Dagen för övrigt tror jag blir lugn. Jobbade med ändringar på artikeln igårkväll o skickade iväg så jag kanske får tillbaka den med några ändringar - får se. Men annars tror jag inte det är något särskilt som ska göras. Skönt då jag är såå trött!!

Kissa vovvarna o ved ska fixas iallafall, sen är det nog tvättstugan lite...blir så mycket tvätt när vi är iväg - alla svettiga kläder - så det kan vara skönt att vara i kapp lite där nere..
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
lillasyster

undra om jag ska komma förbi på kaffe med en gnällig unge i morron runt 10 tiden eller har ni hunnit iväg då? hahahaa

2009-01-13 @ 10:40:11
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0