Jaha..

Nu sitter man här igen - ny dag o jag är helt slut!! Ronja var nödig i natt så hon väckte mig klockan 2. Inte förstod jag vad hon ville men hon har inte väckt mig förr (om det inte är nåt särskilt) så jag förstod att det var nåt o det enda jag kom på mitt i natten var att hon ville ut. Så vi var ute o gick som sagt mitt i natten o nu känner jag mig överkörd av tåget =)

Å jag som egentligen har massor att göra idag. Tiden finns nog - men orken?? Kanske piggnar till lite senare, efter morronpromenaden med vovvarna kanske, just nu äter de. Har en del att packa o sen skulle jag vilja hinna städa klart, trappen o tvättstugan är nästan färdiga. Känns alltid skönt att komma hem till rent hus, rena lakan i sängen o framför allt inte ha julsakerna framme. Kan vara skönt att få söndan att slappa, den tid som finns den dan (breror ju på när vi kommer hem). Måndan sen är det praktik så då blir det full fart.

Fast mycket är gjort, jag höll på som en tok igår. Mycket av våra kläder o sånt, förutom tandborste o lite blöta kläder, är packade o all mat som inte ska vara i kylskåpet likaså. Hundarnas grejer är packade en del oxå - vet inte om det hänger ihop med Ronjas nattvandring. Hon sprang här fram o tillbaka igår när jag höll på....nervös o stirrig. Dollar höll koll på mig o sen kom han fram o det var precis som om han undrade för när jag sa att han fick följa med som vanligt så gick han o la sig...lustiga hund! Men vi har ju inte varit iväg med Ronja nångång förut....

Lite fart så kanske jag hinner vila en stund oxå...
på eftermiddan - kanske?
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0