Huvudvärk

Nu är första dan avklarad på praktiken. Ja herre jösses vad det är massor att lära in...känns som hemtjänsten med delegeringar, desinfektionsmedel o rapportskrivande men det blir säkert en vanesak det oxå. Just nu känns det bara VÄLDIGT mycket!!!

Följde med sonen till tandläkaren efter o när vi åkte hem kände jag en huvudvärk som inte var av dess like - skönt att vara ledig imorron o smälta alla intryck!! Fått ett förhållandevis bra schema, det är långa dagar men å andra sidan blir det fler lediga dar å det är skönt!! Vi har hittills skrivit ett schema för januari o februari o jag har lite timmar tillgodo på dessa veckor trots att jag i snitt gör cirka 3,5 dar i veckan. Jaja det visar sig hur det blir o går....

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
hontass

Nä det där med bruksanvisningar är överskattat ha ha ha. Hoppas huvudverken ger sig!



Stor kram

2009-01-19 @ 17:05:40
URL: http://hontass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0