Helg...

Nu är det officiellt helg, men då vi bägge var lediga igår så fick vi en lååånghelg som startade på torsdag kväll kan man säga...

Har varit skönt att haft denna "extradag" dels att umgås på o dels fick vi en hel del uträttat som behövdes =) Kvällen tillbringades i soffan o vi hann med flera filmer. Inte riktigt våran stil, men kändes att det kunde vara skönt - vi gick ju ändå upp tidigt o var aktiva hela dan...

Nu är det en resa till Åkersstycke bruk (stavning?) för att köpa en kylare? Ja att jag inte lär mig detta med bildelar...fast jag har inget intresse o det är inte mina pengar. Något till Buicken iallafall...

Dollar är hos äldsta sonen så slipper han vara själv o Ronja får följa med oss. Å jisses vad hon tjurade igår när Dollar fick gå o inte hon. Sen var hon moloken hela kvällen...lilla vän! Men bra träning för en dag finns inte Dollar o då MÅSTE hon klara sig utan honom.

Ne nu måste jag sätta fart innan maken undrar om jag fastnat i datorn :-D
Ha en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0