Go morron?

Borde vara det iallafall...ledig o ingen hemma o tjatar. Men har ett "strålande" huvud idag med, tror jag spänt mig heeeela natten om jag ska känna efter hur det känns i kroppen. Jag hoppas att det har med praktikplatsen att göra så jag inte ska bli sjuk av alla nya baciller jag träffar på =)

Annars har jag inget bestämt för dagen förutom att mitt ex ska komma o hjälpa mig med mobilen. Blä för den rent ut sagt...MMS inställningarna krånglar - mest hela tiden. Han fick hjälpa mig före jul o så har det funkat tills vi var i Sälen, å hur roligt var det då när flera skickade MMS?! Ja jag hoppas på ett mirakel tror jag, annars får jag väl köpa en ny mobil trots att det tar emot. Det är inte någon ny, har ju haft den i snart 2 ½ år men tycker inte jag nyttjar den mer än att den duger åt mig. Menmen, får se om jag blir med galen på den....

Hade jag haft boken som vi ska läsa till slutet på februari så hade jag kunnat börja på den, men nu har jag inte det - så då slapp jag det :-D. Just för tillfället iallafall....

Men jag tvättar efter vår resa o det behöver ju vikas, strykas o tas reda på så sysslolös är jag ju inte...egentligen! Vovvarna ska borstas, klor ska klippas o jag behöver packa in julsakerna. Det slarvade jag med innan resan, julgranen står kvar uppe o det andra står kvar framme (men nertaget). Tiden räckte inte riktigt till då jag skulle tänka på det mesta som skulle med. Tänk om någon annan tog det ansvaret på nästa resa...å fick med allt oxå =)

Snöar för fullt gör det ute så vovvarna är blöta (å luktar illa). Hoppas de torkar snart....
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0