Fredag å ledig!

Å så underbart, bara vara hemma några dagar. Maken har dock jour så vad som helst kan hända...tex så blir det ingen sovmorron imorron eller nåt annat. Fast annars hoppas jag på att få sova....lääänge!! Men det blir säkert som det brukar, jag vaknar jättetidigt o är pigg!!

Jaja inga planer för helgen, så jag ska hinna med lite här hemma. Har massor att göra, men inget som är viktigare än något annat o måste prioriteras - tror jag....ja det är det där med minnet då =)

Fredag o barnen har fullt upp med annat än att umgås med oss. Inte för att det gör mig något då jag tycker det är skönt att krypa ner i soffan med maken, ha tända ljus, godis o en bra film o bara myyysa....

Fullt upp på min praktikplats. Det har varit en kaotisk vecka att komma in i, men känns rätt så ok. Har försökt hitta fördelarna med stället o vissa bitar gillar jag inte men det är mycket "yngre" brukare i vår grupp o jag tror inte medelåldern är mer än 40 år kanske...alldeles för många i mitt tycke mellan 20-30 år, men så är det. Ja å så får jag GOD kunskap om alla dessa neurologiska sjukdomar som finns, kan vara fördel för kommande yrkesroll =)

Nu ska jag se vad kvällens tv-utbud har att erbjuda, smita till affären o köpa godis o sen bosätta mig i soffan resten av kvällen...
Ha det tils vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0