Fredag

Nu är det slut på veckan, men kan inte säga att det känns som den ens börjat - var ju ledig de flesta dagarna... Idag är maken jourledig så vi ska uträtta en hel del ärenden med start i Hallsberg lite senare.

Å det var ju tur att jag var ledig i dag så jag kunde vakna 5.07 o vara klarvaken - hur kul är det??? Tänk om jag kunde vara så pigg de dagar jag måste upp tidigt oxå..=)

Kvällen består av lan för sonen med två kompisar, inte riktigt vad jag tänkt o jag vet att jag kan säga nej....men tycket inte jag hade någon bra ursäkt till att säga nej. De har ju inte varit här sen lovet o A har inte lanat på flera veckorheller. Fast det brukar vara ganska lugnt trots att det är ungdomar hemma, så vi får väl ha en lugn hemmakväll...kanske =)

Nu ska jag kissa vovvar, fixa tvättstugan o baka bröd...kanske - om jag hinner. Maken ska foga lite, för det finns inte så mycket som är öppet så här dax så då kan vi lika gärna vara flitiga en stund...

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0